A01: Gyújtási hiba – Lehetséges okok: hibás elektróda, alacsony tápfeszültség, nincs gázellátás, vagy túl magas kondenzátumszint.
A02: Elektróda vagy vezérlőkártya hiba – Ellenőrizze és szükség esetén cserélje az elektródát vagy a vezérlőkártyát.
A03: Túlmelegedés – Lehetséges okok: nincs vízkeringés, levegő a rendszerben.
F04: Hibás kártya paraméter beállítás – Ellenőrizze és állítsa be megfelelően a vezérlőkártyát.
F05: Légnyomáskapcsoló hiba – Lehetséges okok: rosszul beállított füstcsappantyú, eltömődött vagy helytelen méretű.
A06: Nincs láng a gyújtási fázis után – Ellenőrizze a gáznyomást és az égőnyomás beállítását.
F07: Légnyomáskapcsoló hiba – Az érintkezők zárva vannak a ventilátor aktiválásakor.
A09: Gázszelep hiba – A vezetékek lehetnek bontva vagy hibás gázszelep.
F10: Fűtési érzékelő hiba – Az érzékelő sérült, vezeték zárlatos vagy bontott.
F11: Használati melegvíz (DHW) érzékelő hiba – Az érzékelő sérült, vezeték zárlatos vagy bontott.
A15: Az F05 hiba 5 alkalommal keletkezett 24 órán belül – Lehetséges hiba a légnyomáskapcsolóval.
A16: Gázszelep hiba – A vezetékek bontva vannak vagy hibás gázszelep.
A23/A24: Kártya paraméter hiba – Lehetséges hibás kártya paraméter beállítás.
F34: A tápfeszültség 170V alatt van – Elektromos hálózati hiba.
F35: Hibás hálózati frekvencia – Elektromos hálózati hiba.
F37: Rendszer víznyomás hiba – A nyomás túl alacsony vagy a víznyomáskapcsoló sérült.
F43: Hőcserélő védelem beavatkozása – Nincs vízkeringés a rendszerben, levegő a rendszerben.
F50/F51: DBM23B vezérlő hiba – A vezérlő belső hibával rendelkezhet.
Resetelés: A hibák egy része a kazán újraindításával (reset) megszüntethető. Ha a hiba továbbra is fennáll, forduljon szakemberhez.
Karbantartás: Rendszeres karbantartással megelőzhetőek a hibák. Évente legalább egyszer javasolt a kazán átvizsgálása.
Dokumentáció: További információkért tekintse meg a kazánhoz mellékelt használati útmutatót vagy a gyártó hivatalos weboldalát.